Gratis verzending vanaf € 50,-

De leukste sieraden online en in de winkel

Verzenden & retourneren

Hoe snel worden producten verzonden en bezorgd door Manoon?

Heb je jouw sieraad of accessoire gevonden en ben je klaar om te bestellen? Dan is het goed te weten dat wij met zorg je bestelling inpakken en verzendklaar maken. Wij zijn geen grote dozen schuiver en pakken jouw bestelling in op de dag dat je besteld hebt. (Voor 12.00u is dezelfde dag verzonden.) De werkdag erop gaat het pakket natuurlijk via de bezorgdienst richting jouw adres. Hou er dus rekening mee dat het wel 2 dagen kan duren nadat je de bestelling geplaatst hebt.

Wat zijn de verzendkosten bij online bestellingen?

Franco leveringen vanaf €50,00 gelden bij online bestellingen en afrekenen via de webshop.
Onder dit bedrag wordt er €7,95 verzendkosten gerekend.

Je wilt wat terug sturen / retourneren?

Hebben wij een verkeerd product geleverd? Of is het beschadigd aangekomen?

Natuurlijk stellen wij jouw bestelling met de grootst mogelijke zorg samen. Mocht er desondanks toch een artikel toegestuurd worden dat je niet hebt besteld, dan kun je dit uiteraard aan ons retourneren. Neem dan even contact met ons op en we mailen je een retourlabel toe. Voor het alsnog toesturen van het juiste product rekenen wij natuurlijk geen verzendkosten! Dat zou ook wel een beetje gek zijn… toch?

Heb je jouw bestelling beschadigd/defect ontvangen?

Maak dan direct een foto van de doos en inhoud om een discussie te voorkomen.
Reclamaties binnen 1 dag na levering.

Je hebt zelf een verkeerd product besteld of per ongeluk te veel?

Het kan natuurlijk ook voorkomen dat je zelf een verkeerd product bij ons hebt besteld of gewoon te veel. In dat geval kun je het artikel aan ons retourneren, doe dit wel aangetekend en verzekerd (binnen 14 dagen). Wij zullen de aankoopprijs van de artikelen terugstorten op je bankrekening. De verzendkosten die je zelf hebt gemaakt vergoeden wij helaas niet. Het is uiteraard wel belangrijk dat de producten onbeschadigd en ongeopend retour komen, anders kunnen wij niet tot terugbetaling overgaan.

Discussies vermijden over het onbeschadigd retour sturen?

Verzeker je pakket bij het retour sturen.

Een retourtje aanmelden?

Voordat je jouw bestelling terugstuurt is het wel belangrijk dat je eerst even een melding maakt. Dit kan via hallo@manoon.nl.

Hoe snel gaat het terug betalen?

Na ontvangst en controle van de retourzending wordt jouw restitutie verwerkt. Je ontvangt een overzicht met de retour gekomen producten. Het verschuldigde bedrag wordt dan in ieder geval binnen 5 dagen op je rekening bijgeschreven*.

 

* vaak al dezelfde dag.

Welke kosten krijg ik terug? (Bron: thuiswinkel.org)

ls je de volledige bestelling retour stuurt, dan moet je de kosten van de bestelling én de verzendkosten (van de webwinkel naar jou) plus eventuele administratiekosten teruggestort krijgen. Je moet dit bedrag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen nadat je de herroeping hebt gedaan, terugkrijgen. De verkoper mag wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of totdat de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden.

Als je een of meerdere artikelen uit de bestelling houdt, dan krijg je alleen de kosten van de rest van de bestelling terug, niet de verzendkosten of eventuele administratiekosten.

Je betaalt zelf de kosten van de retourzending (van jou terug naar de webwinkel).
Komt het door jou bestelde artikel beschadigd retour? Dan berichten we je natuurlijk, maar kunnen niet tot terugstorten overgaan. 🙁

Aanvulling

Je hebt 14 dagen om de bestelling te annuleren en het retour aan te melden. Daarna heb je 14 dagen om het product terug te sturen. Na aanmelden van het retour hebben wij maximaal 14 dagen om het orderbedrag inclusief verzendkosten terug te storten.
Vaak heb je het al binnen 5 werkdagen op je rekening!

Ons retouradres

Je kunt een retourzending versturen naar onze winkel, het adres staat op de contactpagina.
Meld je wel eerst je retourzending aan?